Виконавчий комітет Фурсівської громади
Виконавчий комітет Фурсівської громади
📌 Виконавчий комітет Фурсівської сільської ради – це колегіальний орган, який забезпечує виконання рішень ради, організовує роботу виконавчих органів та здійснює управління місцевими справами.
№ | ПІБ | Посада у виконкомі |
---|---|---|
1 | Шаравара Сергій Васильович | Сільський голова, голова виконавчого комітету |
2 | Дячек Юрій Якович | Керуючий справами виконавчого комітету |
3 | Бондаренко Леся Михайлівна | Начальник відділу правового забезпечення |
4 | Борисюк Євгеній Юрійович | Начальник відділу земельних, лісових та водних ресурсів |
5 | Високий Ярослав Станіславович | Технік з інвентаризації нерухомого майна БТІ |
6 | Капран Михайло Володимирович | Заступник сільського голови |
7 | Карпенко Ірина Володимирівна | Т.в.о. старости Трушківського старостинського округу |
8 | Кислюк Андрій Олександрович | Голова ОСББ «Грушевського, 26» |
9 | Кознозій Олександр Степанович | Староста Матюшівського старостинського округу |
10 | Кузьомко Тетяна Миколаївна | Староста Пищиківського старостинського округу |
11 | Лисий Ігор Анатолійович | Секретар ради |
12 | Марченко Галина Миколаївна | Староста Великополовецького старостинського округу |
13 | Потапенко Руслан Сергійович | Головний спеціаліст фінансового відділу |
14 | Савчук Анатолій Михайлович | Староста Яблунівського старостинського округу |
📌 Загалом виконавчий комітет складається з 14 осіб, які ухвалюють рішення з питань місцевого значення.
📋 Основні функції та обов’язки виконавчого комітету
- Розробка та виконання програм розвитку:
- Підготовка проєктів програм соціально-економічного та культурного розвитку відповідної території.
- Забезпечення виконання затверджених радою програм та звітування про їх реалізацію.
- Управління бюджетом та фінансами:
- Підготовка проєкту місцевого бюджету та подання його на затвердження ради.
- Забезпечення виконання бюджету та подання звітів про його виконання.
- Управління комунальною власністю:
- Розпорядження майном, що належить територіальній громаді.
- Контроль за використанням та утриманням об'єктів комунальної власності.
- Забезпечення законності та правопорядку:
- Вжиття заходів щодо забезпечення законності, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян.
- Розгляд звернень громадян та юридичних осіб.
- Організація надання адміністративних послуг:
- Забезпечення надання якісних адміністративних послуг населенню.
- Контроль за діяльністю центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП).
- Регулювання земельних відносин та будівництва:
- Підготовка пропозицій щодо планування території та землекористування.
- Контроль за будівництвом та реконструкцією об'єктів на території громади.
- Забезпечення розвитку інфраструктури:
- Організація роботи транспорту, зв'язку, житлово-комунального господарства.
- Контроль за станом доріг, благоустроєм та санітарним станом території.