Фурсівська громада – офіційний сайт
Київська область, Білоцерківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Виконавчий комітет Фурсівської громади

Виконавчий комітет Фурсівської громади

📌 Виконавчий комітет Фурсівської сільської ради – це колегіальний орган, який забезпечує виконання рішень ради, організовує роботу виконавчих органів та здійснює управління місцевими справами.

ПІБ Посада у виконкомі
1 Шаравара Сергій Васильович Сільський голова, голова виконавчого комітету
2 Дячек Юрій Якович Керуючий справами виконавчого комітету
3 Бондаренко Леся Михайлівна Начальник відділу правового забезпечення
4 Борисюк Євгеній Юрійович Начальник відділу земельних, лісових та водних ресурсів
5 Високий Ярослав Станіславович Технік з інвентаризації нерухомого майна БТІ
6 Капран Михайло Володимирович Заступник сільського голови
7 Карпенко Ірина Володимирівна Т.в.о. старости Трушківського старостинського округу
8 Кислюк Андрій Олександрович Голова ОСББ «Грушевського, 26»
9 Кознозій Олександр Степанович Староста Матюшівського старостинського округу
10 Кузьомко Тетяна Миколаївна Староста Пищиківського старостинського округу
11 Лисий Ігор Анатолійович Секретар ради
12 Марченко Галина Миколаївна Староста Великополовецького старостинського округу
13 Потапенко Руслан Сергійович Головний спеціаліст фінансового відділу
14 Савчук Анатолій Михайлович Староста Яблунівського старостинського округу

📌 Загалом виконавчий комітет складається з 14 осіб, які ухвалюють рішення з питань місцевого значення.


📋 Основні функції та обов’язки виконавчого комітету

  • Розробка та виконання програм розвитку:
    • Підготовка проєктів програм соціально-економічного та культурного розвитку відповідної території.
    • Забезпечення виконання затверджених радою програм та звітування про їх реалізацію.
  • Управління бюджетом та фінансами:
    • Підготовка проєкту місцевого бюджету та подання його на затвердження ради.
    • Забезпечення виконання бюджету та подання звітів про його виконання.
  • Управління комунальною власністю:
    • Розпорядження майном, що належить територіальній громаді.
    • Контроль за використанням та утриманням об'єктів комунальної власності.
  • Забезпечення законності та правопорядку:
    • Вжиття заходів щодо забезпечення законності, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян.
    • Розгляд звернень громадян та юридичних осіб.
  • Організація надання адміністративних послуг:
    • Забезпечення надання якісних адміністративних послуг населенню.
    • Контроль за діяльністю центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП).
  • Регулювання земельних відносин та будівництва:
    • Підготовка пропозицій щодо планування території та землекористування.
    • Контроль за будівництвом та реконструкцією об'єктів на території громади.
  • Забезпечення розвитку інфраструктури:
    • Організація роботи транспорту, зв'язку, житлово-комунального господарства.
    • Контроль за станом доріг, благоустроєм та санітарним станом території.

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь